キッズパスポートでは、平日の通常レッスンの無料体験の参加を受け付けております。

Unlucky Happenings

Week 2

Then a gigantic black crow swooped down and carried them into the sky.
(そして巨大な黒いカラスが急降下してきてそして彼らを空へはこんでいきました)

The bird flew as fast as lightning.
(その鳥はカミナリと同じくらい早くとんでいきました)

“Ahhhh, where are we going?”
(「ああああ!ぼくたちはどこに行くんだろう?」)

Shun kicked the bird and they crashed onto a house.
(シュンはその鳥をけってそして彼らは彼らの家にぶつかりました)

プレエリアではキーワードとキーセンテンスを練習しています
全員参加のストーリータイムも自分のベストを尽くしてがんばりました!

Today is still Tuesday and you guys got high points which is great.
(今日はまだ火曜日なのにみんな高いポイントゲットしてすごい!)

If you think you didn’t do it well, don’t worry about it.
(もし上手に発表できなかったと思っても心配しなくていいよ)

Don’t compare with other people.
(ほかの人と比べる必要はないよ)

Focus on yourself, try to improve yourself!
(自分が上手になることに集中すればいいよ)


リスニングクイズのビデオができました!
みんなのチャレンジ待ってるよ!

コメント

この記事へのコメントはありません。